G Suite

Fins no fa gaire, una adreça de correu electrònic servia només per a això: per enviar i rebre correu electrònic. Però la majoria dels serveis de correu gratuïts (Yahoo, Hotmail o Gmail) s’han convertit en quelcom més que una adreça d’e-mail. Són la clau per accedir a tota una sèrie de serveis de valor afegit.

Així doncs, si disposem d’una adreça de correu d’aquest tipus, passem a tenir la clau per disposar d’un lloc d’emmagatzematge online, un gestor de contactes o un calendari.

Entre tots aquests proveïdors que ofereixen serveis afegits, destaca per sobre de tots Google. Preneu nota d’alguns dels serveis que ofereix: Gmail, Google Maps, Youtube, Google Drive, Google Docs, Google Calendar, Picasa, etc.

Qualsevol que tingui un compte de correu de Gmail pot fer servir aquests serveis. Però es trobarà amb una limitació d’espai per emmagatzemar correu, fotografies o documents.

És per això que, si feu servir el vostre ordinador amb finalitats professionals, la solució definitiva és G Suite for Business, un paquet que ofereix 30GB d’espai i que podreu integrar en el domini de la vostra empresa (per ex. f1informatics.cat).

Els principals avantatges que ofereix són: Poder tenir el nostre correu, contactes i calendari sincronitzats en el nostre ordinador i la web de Google, el qual ens facilita disposar sempre de còpies de seguretat. Disposar d’un espai ampli per emmagatzemar tota aquesta informació i tots els arxius que vulguem. Utilitzar un paquet d’ofimàtica online gratuït per crear documents de text, fulles de càlcul i presentacions.

Fins que no disposeu, us donareu compte de la quantitat de possibilitats que ofereix. Si voleu rebre’n més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres.